Aktywnosc fizyczna

Zdrowe odżywianie u dzieci.

Nie da się oszukać statystyk, a prawda niestety jest nieprzyjemna. Ostatni badania wykazały, że ponad połowa dzieci i młodzieży w Polsce cierpi na nadwagę lub otyłość. Nawet jeśli dziecko do ósmego roku życia ma prawidłową wagę ciała, często w okresie dojrzewania szybko przybiera na wadze, dlaczego?torby bawełniane z logo Odpowiedź jest banalnie prosta. Winę ponoszą złe nawyki żywieniowe.

Dziecko trzeba nauczyć jeść warzywa. Dlatego tak ważne jest aby od najmłodszych lat podawać im do jedzenia różne warzywa w różnej postaci. Bardzo ważne aby maluchy jadły zupy gdyż bardzo szybko mogą nabawić się zaparć. Przygotowując posiłek dla swojego dziecka pamiętaj aby znalazł się w nim owoc lub warzywo. Sama kanapka z serem czy wędliną nie wystarczy, trzeba do niej dołożyć plasterek pomidora, ogórka czy liść sałaty. Na drugie śniadanie i podwieczorek daj dziecku owoc. Robiąc zakupy zwróć uwagę na składy. Produkty dla dzieci, choć reklamowane jako najzdrowsze często mają w sobie wiele konserwantów i niepotrzebnej chemii.

Kasy fiskalne Posnet