Aktywnosc fizyczna

Zdrowe odżywianie u dzieci.

Nie da się oszukać statystyk, a prawda niestety jest nieprzyjemna. Ostatni badania wykazały, że ponad połowa dzieci i młodzieży w Polsce cierpi na nadwagę lub otyłość. Nawet jeśli dziecko do ósmego roku życia ma prawidłową wagę ciała, często w okresie dojrzewania szybko przybiera na wadze, dlaczego? Odpowiedź jest banalnie prosta. Winę ponoszą złe nawyki żywieniowe.

Dziecko trzeba nauczyć jeść warzywa. Dlatego tak ważne jest aby od najmłodszych lat podawać im do jedzenia różne warzywa w różnej postaci. Bardzo ważne aby maluchy jadły zupy gdyż bardzo szybko mogą nabawić się zaparć. Przygotowując posiłek dla swojego dziecka pamiętaj aby znalazł się w nim owoc lub warzywo. Sama kanapka z serem czy wędliną nie wystarczy, trzeba do niej dołożyć plasterek pomidora, ogórka czy liść sałaty. Na drugie śniadanie i podwieczorek daj dziecku owoc. Robiąc zakupy zwróć uwagę na składy. Produkty dla dzieci, choć reklamowane jako najzdrowsze często mają w sobie wiele konserwantów i niepotrzebnej chemii.

Kasy fiskalne Posnet